• logo
  • shakarim
    u n i v e r s i t y
Білім беру бағдарламалары
8D05301 - Химия
D089 Химия білім беру бағдарламаларының тобы 8D05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика білім беру саласына кіреді

Кіріспе
«Семей қаласының Шәкәрім атындағы университет» КЕАҚ жүзеге асыратын білім беру бағдарламасы аумақтық еңбек нарығы қажеттілігін, ҚР ҒЖБМ нормативтік құжаттарының талаптарын ескере отырып әзірленген және білім беру процесін ұйымдастыру үшін құжаттар жүйесін құрайды.
Білім беру процесінің аяқталуының негізгі критерийі PhD докторды дайындау бойынша білім алушыларға білім беру компоненттернің 45-тен кем емес академиялық кредитін меңгеру болып табылады, соның ішінде 20 кредит практикаға, 123 академиялық кредит ғылыми-зерттеу жұмысына және 12 кредит қорытынды аттестациялауға, яғни докторлық диссертацияны рәсімдеу және қорғауға арналады. Базалық пәндер (БП) цикл 25 академиялық кредиттен тұрады, соның ішінде 15 кредит жоғары оқу орны компоненттер және 10 кредит педагогикалық практикадан тұрады. Бейіндеуші пәндер (БП) циклі 20 академиялық кредиттен тұрады, оның 10 академиялық кредиті таңдау бойынша компоненттер пәндеріне және 10 кредит зерттеу практикасына арналады. Барлығы 180 кредит.
3 жыл
Мақсаты
Білім беру бағдарламасының мақсаты жоғары білім беру, жоғарғы оқу орынынан кейіңгі білім беру, ғылыми-зерттеу және өндірістік салалар үшін, тереңдетілген білім беру, әдістемелік және ғылыми-зерттеу дайындығына ие, жоғары квалификацияланған мамандарды дайындау болып табылады.
Түлектің біліктілік сипаттамасы
  • Берілетін дәреже / біліктілік
    «8D05301 – Химия» білім беру бағдарламасы бойынша PhD философия докторы
  • Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі
    Жоғарғы оқу орынында химия мұғалімі; Ғылыми қызметкер; Инженер-химик; химик-технолог;
  • СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі
    8
  • Кәсіби қызмет саласы
    Білім беру бағдарламасының түлегі - философия докторы, химия және жаратылыстану ғылымдарының аралас пәндерінің теориялық және қолданбалы тапсырмаларының жиынтығын қамтитын, ғылым, ғылыми технологиялар және химиялық білім беру салаларында, жаңа материалдар индустриясында, соның ішінде, наноқұрылымды материалдар, энергияның жаңа көздері, синетикалық композиттер мен талшықтар, берілген қасиеттерге ие басқа да материалдар өндірісінде жұмыс істей алады
  • Кәсіби қызмет нысаны
    Кәсіби қызметтің нысандары химиялық, физикалық, физика-химиялық, жылулық процестер, макро-, микро- және наножүйелер және материалдар, өндірістің және ғылыми зерттеудің аппараттары мен автоматтандырылған жүйелері, инновациялық жобалар болып табылады
  • Кәсіби қызмет түрлері
    • химия және аралас ғылымдар саласындағы білім беру (педагогикалық) қызмет; • химия және аралас ғылымдар саласындағы ғылыми зерттеушілік қызмет; • химия және аралас ғылымдар саласындағы өндірістік-технологиялық қызмет;; • ұйымдастырушылық-басқарушылық қызмет; • жобалық қызмет.
Құзыреттіліктерді дамытуға арналған оқыту модульдерінің картасы
Химияның ғылыми аспектілері

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Химия саласындағы ғылыми-зерттеу және қолданбалы сипаттағы мәселелерді шешу үшін химия саласындағы ғылыми талдаудың методологиясын, базалық әдістерін және техникаларын игереді; Зерттеудің жаңа салаларын, химия ғылымы саласындағы жаңа проблемаларды анықтайды; Химия саласындағы ғылыми-білім берудің міндеттерін шешу қабілетін көрсетеді, жоғары мектепте оқытуды ұйымдастырудың заманауи технологияларын, коммуникативтік технологияларды меңгереді

Химиялық ғылымның дамуының заманауи аспектілері

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Қазіргі заманғы химия ғылымының соңғы жетістіктерін, стандартты емес тәсілдерді талдайды, оларды кәсіби міндеттерді шешу үшін қолданады; Ғылыми-зерттеу және қолданбалы сала сипатындағы міндеттемелерді шешу үшін химияның басым бағыттары бойынша тереңдетілген білімдерін және біліктіліктерін көрсетеді; Әртүрлі қосымшалар үшін берілген қасиеттерге ие жаңа материалдар мен композиттер дайындауға ынталандырылған; Кәсіби салада инновациялық идеялар мен технологияларды қолданады; Химиялық ғылыми тәжірибенің теориясы және дағдыларын, заманауи құралдар және құрылғылардың кәсіби жұмысын меңгереді; Зерттеу жұмыстарында алынған нәтижелерді есептер және ғылыми мақалалар түрінде ұсыну қабілетіне ие